Realaus laiko strategija
Realaus laiko strategija (RTS nuo angl. Real-time strategy) – kompiuterinių žaidimų žanras, kuriame žaidėjas realiu laiku renka resursus, stato pastatus, stiprina armiją. Esminis skirtumas nuo TBS (kitaip ėjimų strategijos) tas, kad žaidimo veiksmas nesuskirstytas į ėjimus, visos kovojančios pusės priima sprendimus vienu metu.
Šio žanro pradininkėmis laikomos Blizzard ir Westwood Studios kompanijos su Dune, Starcraft, WarCraft, Command & Conquer serijomis.
Žaidimai gali vykti įvairiose pasauliuose, kuriuose vyrauja technologijos, magija, laikomasi realumo, ar jų mišinys. Egzistuoja istoriniai žaidimai, atspindintys tam tikrą laikotarpį, kaip kad Relic išleistas Company of Heroes – Antrajam pasauliniam karui.
Bruožai
* Bazė, kuri leidžia statyti kitus pastatus.
* Renkami resursai, kurie gabenami į bazę.
* Surinkti resursai leidžia statyti karius, pastatus ar pagerinimus.
Garsesni žaidimai
* Age of Empires serija
* Cossacks serija
* Dune II
* Empire Earth serija
* Settlers serija
* Starcraft serija
* Stronghold serija
* Warzone 2100
* Warcraft serija
* Total Annihilation