Taktiniai žaidimai
Taktiniai žaidimai – atskiras kompiuterinių žaidimų žanras, sutelkiantis pagrindinį dėmesį į grupės (karinių/kovinių) vienetų taktinį valdymą, atsisakant |strategijoms būdingų dalių: išteklių rinkimo ir kovos vienetų gamybos. Tokių žaidimų pavyzdžiai:
* maginės fantastikos žaidimas – Warhammer: Dark Omen, viena pirmųjų tikrų realaus laiko taktikų;
* mokslinės fantastikos:
o Ground Control, išgryninęs Command & Conquer ir Total Annihilation kovinių operacijų elemetus, suteikęs jiems pilną taktinę formą;
o Close Combat serija, kurioje žaidėjas valdo antrojo pasaulinio karo karinius vienetus;
o Total War serija, gana realistiškai atkurianti imperijų kūrimą ir epines kovas įvairiose istorinėse erose.
Šie žaidimai skiria dėmesį taktiniams aspektams, skirtingai nuo strateginių žaidimų dėmesio gamybinei-ekonominei daliai ir turi žymiai geriau išvystytą operatyvinį-taktinį vienetų valdymą, planavimą ir pažangesnių kovos lauko taktikų sistemą, kuri tikslingai supaprastinta, stilizuota strateginiuose (ypač realaus laiko) žaidimuose.